static
	{
		// Constants
		reservedWords.add( "true" );
		reservedWords.add( "false" );
		// Operators
		reservedWords.add( "contains" );
		reservedWords.add( "remove" );
		reservedWords.add( "new" );
		// Control flow
		reservedWords.add( "if" );
		reservedWords.add( "else" );
		reservedWords.add( "foreach" );
		reservedWords.add( "in" );
		reservedWords.add( "for" );
		reservedWords.add( "from" );
		reservedWords.add( "upto" );
		reservedWords.add( "downto" );
		reservedWords.add( "by" );
		reservedWords.add( "while" );
		reservedWords.add( "repeat" );
		reservedWords.add( "until" );
		reservedWords.add( "break" );
		reservedWords.add( "continue" );
		reservedWords.add( "return" );
		reservedWords.add( "exit" );
		reservedWords.add( "switch" );
		reservedWords.add( "case" );
		reservedWords.add( "default" );
		// Data types
		reservedWords.add( "void" );
		reservedWords.add( "boolean" );
		reservedWords.add( "int" );
		reservedWords.add( "float" );
		reservedWords.add( "string" );
		reservedWords.add( "buffer" );
		reservedWords.add( "matcher" );
		reservedWords.add( "item" );
		reservedWords.add( "location" );
		reservedWords.add( "class" );
		reservedWords.add( "stat" );
		reservedWords.add( "skill" );
		reservedWords.add( "effect" );
		reservedWords.add( "familiar" );
		reservedWords.add( "slot" );
		reservedWords.add( "monster" );
		reservedWords.add( "element" );
		reservedWords.add( "record" );
		reservedWords.add( "typedef" );
	}