static
{
// Constants
reservedWords.add( "true" );
reservedWords.add( "false" );
// Operators
reservedWords.add( "contains" );
reservedWords.add( "remove" );
reservedWords.add( "new" );
// Control flow
reservedWords.add( "if" );
reservedWords.add( "else" );
reservedWords.add( "foreach" );
reservedWords.add( "in" );
reservedWords.add( "for" );
reservedWords.add( "from" );
reservedWords.add( "upto" );
reservedWords.add( "downto" );
reservedWords.add( "by" );
reservedWords.add( "while" );
reservedWords.add( "repeat" );
reservedWords.add( "until" );
reservedWords.add( "break" );
reservedWords.add( "continue" );
reservedWords.add( "return" );
reservedWords.add( "exit" );
reservedWords.add( "switch" );
reservedWords.add( "case" );
reservedWords.add( "default" );
// Data types
reservedWords.add( "void" );
reservedWords.add( "boolean" );
reservedWords.add( "int" );
reservedWords.add( "float" );
reservedWords.add( "string" );
reservedWords.add( "buffer" );
reservedWords.add( "matcher" );
reservedWords.add( "item" );
reservedWords.add( "location" );
reservedWords.add( "class" );
reservedWords.add( "stat" );
reservedWords.add( "skill" );
reservedWords.add( "effect" );
reservedWords.add( "familiar" );
reservedWords.add( "slot" );
reservedWords.add( "monster" );
reservedWords.add( "element" );
reservedWords.add( "record" );
reservedWords.add( "typedef" );
}